Tartalom

A Facebook-on is!

Te szerepelsz már?

Mutasd be magadat, sportágadat, klubodat, tevékenységedet vagy sporttal kapcsolatos vállalkozásodat a Zalai Sport Fórum oldalán!

reg.JPG

Bemutatkozás: Horváth Zsófia

2012.05.03. 18:29 :: ZalaiSportForum

Horváth Zsófia (kosárlabda) ZTE NKK

 

 



hzs.JPGPályafutás bemutatása:
 
1993-ban kezdtem el kosárlabdázni, ami a családban szinte magától adódó volt, hiszen szüleim és nagyszüleim is űzték már a sportot.

Budapesten a BEAC-ban kezdtem a pályafutásom, majd 2000-től 4 évet Amerikában játszottam, sportösztöndíjjal. Az egyetem után hazajöttem, 3 évet Sopronban, 2-t Zalaegerszegen és újabb 2-t Győrben játszottam és ezután tértem vissza Zalába.

19 éve kosárlabdázom és nagyon sokat adott nekem a sport, nehéz is lenne itt egy pár mondatban megfogalmazni. Kitartás, hit, akarat: ez csak pár dolog, mindamellett, hogy rengeteg értékes emberrel találkoztam és végül, de nem utolsó sorban rengeteg helyre eljutottam a világban.


Eredmények:
 
Nagyon szerencsésnek mondhatom magam, hiszen bronz- és ezüstérmek mellett, Magyar bajnok és kupagyőztes vagyok és mind a felnőtt és több utánpótlás válogatottban is magamra húzhattam a címeres mezt!

Jövőbeli tervek: A játékos karrierem után szeretnék megpróbálni a szakmámban elhelyezkedni (Grafikus kommunikációs diplomát szereztem). Jelenleg is dolgozom egy további képzés befejezésén(Lakberendezési alapismeretek) és pár éve elvégeztem egy OKJ-s edzői tanfolyamot. Szívesen foglalkoznék fiatalokkal, de egyelőre úgy gondolom, hogy csak mint kiegészítő munka, de mindenféleképpen szeretnék megmaradni a sport mellett!

ztenkk.jpgWeboldal: ZTE NKK 

 

Email: zsofi31@citromail.hu 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zalaisportforum.blog.hu/api/trackback/id/tr904486849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása