Tartalom

A Facebook-on is!

Te szerepelsz már?

Mutasd be magadat, sportágadat, klubodat, tevékenységedet vagy sporttal kapcsolatos vállalkozásodat a Zalai Sport Fórum oldalán!

reg.JPG

Bemutatkozás: Jáger Lajos

2012.04.24. 19:00 :: ZalaiSportForum

Jáger Lajos (kerékpár) Egerszegi Bringaklub

 

 

jl.jpgPályafutás bemutatása: Korábban kézilabdáztam, atletizáltam /főként középtávfutás/. 4 éve, 55 éves koromtól biciklizek intenzívebben, szervezett keretek között. Szeretem, mert kikapcsol, kondícióban tart, úgy jutok el távoli, gyönyörű tájakra, hogy érzékelem is annak varázsát, időnként a teljesítőképesség határát keresve is örömét leli benne az ember.

Eredmények: Évente 6-7000 km-t biciklizek. Minden évben letekerem a Zalaegerszeg-Balaton-Velencei tó-Zalaegerszeg kört, ami több, mint 400 km egy nap alatt. Ausztriában sok 1-2000 m közötti hágót megjártam, amire a legbüszkébb vagyok: a Großglockner hágóút megjárása, azon belül két keréken feljutottam az Edelweisspitz 2579 m magas csúcsára.

Jövőbeli tervek: Szeretnék minél több embert megnyerni ennek az élethosszig élvezhető aktív kikapcsolódásnak a megkedvelésére.

Dia51.JPGEmail: goldsunzrt@gmail.com

Weboldal: Egerszegi Bringaklub 


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zalaisportforum.blog.hu/api/trackback/id/tr24471277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása