Tartalom

A Facebook-on is!

Te szerepelsz már?

Mutasd be magadat, sportágadat, klubodat, tevékenységedet vagy sporttal kapcsolatos vállalkozásodat a Zalai Sport Fórum oldalán!

reg.JPG

Bemutatkozás: Gyenes Adrienn

2012.02.28. 21:21 :: ZalaiSportForum

Gyenes Adrienn (röplabda/strandröplabda) ZTE RK


gya3.JPGPályafutás bemutatása:
 Kisgyerek korom óta sportolok. Kézilabdával kezdtem, mellette folyamatosan fociztam is, éveken keresztül voltam a gimnáziumban a női csapat bal szélső hátvédje. A röplabda születésemtől fogva jelen van a családomban, hiszen mindkét szülőm versenyszerűen röplabdázott annak idején. Komolyabban a röplabdával 16-17 éves koromban kezdtem el foglalkozni, Édesapám nevelése vagyok, ő volt az én meghatározó edzőm, aki letette az alapokat. 17-18 éves koromban először csak könnyed nyári szórakozásként lépett be az életembe a strandröplabda, ami aztán nagyon gyorsan rendszeres nyári elfoglaltsággá vált. 19 évesen elkerültem Zalaegerszegről először Budapestre, később Keszthelyre, majd egy fél évet éltem Nagy-Britanniában is, Newcastle-ben. Ezeken a helyeken más sportágakat is kipróbáltam és űztem egy ideig, többek között küzdősportokat, mint például a taekwando vagy a jiu jitsu, de bootcampeztem is egy darabig, valamint sokat túráztam és túrázom mind a mai napig (sportnak ez nem sport, de eléggé kimerítő mozgásforma). Jelenleg még az airsofttal próbálkozom (a szó klasszikus értelmében ez sem nevezhető sportnak), funkcionális köredzésre járok és természetesen továbbra is röplabdázom, mert az megmaradt "örök szerelemnek". 

gya2.JPGJövőbeli tervek: A legfőbb tervem az az, hogy amíg van rá lehetőségem addig sportoljak (az ember nem öregszik ki soha, csak a rutinja lesz egyre több). Szeretném népszerűsíteni a sportágat, hiszen Magyarországon méltatlanul alacsony az ismertsége, holott világszerte (főleg a strandröplabdának köszönhetően) egyre ismertebbé válik. És a kíváncsi természetemnél fogva szeretnék más sportágakba is belekóstolni, valamint nagyon hiányoznak a küzdősportok (főleg a jiu jitsu), remélem még lesz rá lehetőségem, hogy azt egyszer komolyabban folytassam. 

Ami még fontos: 2012-ben hetedik alkalommal rendezzük meg a 24 órás vegyesröplabda tornánkat és talán ezzel tényleg elértük, hogy Zalaegerszegen hagyománnyá váljon ez a rendezvény. Az elsőt én szerveztem még 2005-ben, utána még négy alkalommal rendeztem meg én, majd Légrádi Ádám vette át tőlem a stafétabotot és az elkövetkezendő két évben ő vállalta a torna megszervezésének terheit. Ebben az évben pedig közösen feküdtünk neki a tennivalóknak, melynek eredményeit az alábbi honlapon lehet megtekinteni: http://www.24hropi.atw.hu/ Az előzmények pedig a következő honlapon találhatók: http://enzo24hvolley.atw.hu/


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zalaisportforum.blog.hu/api/trackback/id/tr144221195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása