Tartalom

A Facebook-on is!

Te szerepelsz már?

Mutasd be magadat, sportágadat, klubodat, tevékenységedet vagy sporttal kapcsolatos vállalkozásodat a Zalai Sport Fórum oldalán!

reg.JPG

Bemutatkozás: Lakatos Roland

2012.02.28. 21:14 :: ZalaiSportForum

Lakatos Roland (maratonfutás) Zalaegerszegi Aszfaltszaggatók (ZASZ)

lr.JPGPályafutás bemutatása: Korábban atletizáltam és fociztam, aztán 2002-ben (25 évesen) kezdtem el futni korábbi tesitanárom és atlétikaedzőm, Csiszár Attila invitálására. Azóta szinte minden nap futok, nagyrészt egyedül, az edzéstervemet is magam állítom össze több-kevesebb sikerrel. Egy regény is kevés lenne, hogy kifejtsem, miért szeretem, inkább szeretnék köszönetet mondani korábbi tanáraimnak és edzőimnek, hogy egy életre megszerettették velem a mozgást: Árbócz Imrének, Bacsa Ildikónak, Csiszár Attilának és Szikszay Györgynek!

Eredmények: Sokáig félmaratoni és maratoni távokon versenyeztem, 2009 óta ultratávokon is kipróbálom magam néha. Amikre legbüszkébb vagyok: 4x győztem a Szilveszteri Hegyimaratonon, 3. helyezés a 100 km-es OB-n (2011), 70. helyezés a 100 km-es VB-n (2009), 77. helyezés a 12 órás világranglistán (2010)

Jövőbeli tervek: Amíg időm és az egészségem engedi, szeretnék sportolni és versenyezni (mondjuk úgy 90 éves koromig :D ). A pályán kívül is szeretnék aktív maradni: szeretném népszerűsíteni kedvenc sportágamat minél szélesebb körben.

lr2.JPGEmail: lakatos.roland@gmail.com

Weboldal: Maratonfuto.blog.hu 

Ami még fontos: Edzőkön és testnevelőkön kívül szüleimnek is szeretnék köszönetet mondani.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zalaisportforum.blog.hu/api/trackback/id/tr774221084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása