Tartalom

A Facebook-on is!

Te szerepelsz már?

Mutasd be magadat, sportágadat, klubodat, tevékenységedet vagy sporttal kapcsolatos vállalkozásodat a Zalai Sport Fórum oldalán!

reg.JPG

Bicsák Bence szolgáltatta az Európa Bajnokság bombameglepetését!

2013.06.17. 18:50 :: ZalaiSportForum

Az elmúlt hétvégén Törökországban került megrendezésre a kontinensviadal triatlon sportágban, és a junior fiúk mezőnyében a zalaegerszegi Bicsák Bence legjobb magyarként az igen előkelő 10. helyen ért célba. A 750 m úszásból, 20 km kerékpározásból és 5 km futásból álló versenyen Bence összideje 53:30 lett. A tehetséges sportoló teljesítményét a következő szavakkal jellemezte a magyar csapatot elkísérő szakedző, sokszoros magyar bajnok és olimpikon Kuttor Csaba a saját blogján: "A végső döntés tehát a futásra maradt, melyben szintén legalább három magyarnak volt esélye arra, hogy top10-ben érkezzen meg. Az iszonyatosan sűrű mezőnyben végül Bicsák Bence szolgáltatta a bombameglepetést, tizedik lett!"

bb1.JPG

A részleteket halljuk magától az érintettől, Bicsák Bencétől!

  • bb2.JPGHogyan alakult a verseny az egyes számok közben?
  •  Az úszáson egész jól kaptam el a rajtot, az első bójánál a legbelső íven fordultam, de aztán nagyon összevertek, 10-15 pozíciót vesztettem. 45.-nek jöttem ki a vízből. Bringán volt egy 8 fős szökevény boly, utána kb. 40-en jöttünk a második bollyal, és annak is a végén, ahova azért küzdenem kellett, hogy felérjek. Sajnos nem tudtam előre menni, mert akkora tömeg volt, és 47 km/h-s átlagot mentünk, a boly végén tudtam csak leszállni, kb 45-50.nek. A 8. legjobb bringásidőt mentem. Leszálltam a bicikliről, és elkezdtem teljes erőből futni, az első 500 m-en megelőztem kb 20 embert. Egész jól tudtam tartani a tempót, így a végére felküzdöttem magam a 10. helyig. 15:25 volt a futóidőm 5 kilin. Futás közben nem törődtem azzal, hogy hányadik vagyok, csak futottam ahogy bírtam.

 

  • Hogyan értékeled ezt az eredményt?
  • Nagyon boldog voltam a beérkezés után, a maximumot hoztam ki magamból. Nem gondoltam volna, hogy beérek az első 10-be. Szerintem ez életem eddigi legnagyobb sikere.

 

  • Bemutatnád azokat az edzőket, szakembereket, akik a háttérből támogatnak, és segítenek felkészülni az ehhez hasonló erőpróbákra?
  • Úszóedzőim Horváth Csaba és Horváth Tamás, futóedzőm Góczán István, bringaedzőm Binder Tamás, az egyesület (Zalaegerszegi Triatlon Klub) vezetőedzője Déri Miklós. Egyébként az edzéstervemet én állítom össze, szóval végülis én is a saját magam edzője vagyok. Apa is sokat segít megszervezni az edzéseket, versenyeket.

 

  • bb3.JPGSok olvasó kíváncsi rá, heti szinten hány edzés, mennyi munka van egy ilyen eredmény mögött?
  • Naponta kétszer vagy háromszor edzek, egy héten általában 6-szor úszom, 3-szor kerékpározok (nyáron, tavasz végén 4-szer, 5-ször is), és 4-szer 5-ször futok. Összességében télen 14-15, nyáron 16-18 edzés a heti adagom.

 

  • Céljaid a közeljövőre, következő verseny?
  • Idén ez az EB volt a fő célom, hogy kijussak. És most ráadásul első magyarként jutottam ki a VB-re. Szeretnék magyar versenyeken is jó helyezéseket elérni, és az európai kupákon is, hogy jó eredményem legyen az európai ranglistán.

 

Mindehhez sok sikert kívánunk, ehhez a szép eredményhez pedig tiszta szívből gratulálunk a Zalai Sport Fórum nevében!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zalaisportforum.blog.hu/api/trackback/id/tr615366069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása